افرادی که هر کارآفرین باید در تیم خود داشته باشد

کارآفرین

هر کارآفرین برای موفقیت در حیطه کاری خود نیاز به یک تیم دارد تا بتواند روند حرکت مجموعه خود را با برنامه ریزی جلو ببرد و هر فرد با توجه به مسئولیتی که دارد باید بتواند به روند حرکت مجموعه کمک کند.

فردی را برگزینید که توانایی‌های شما را تکمیل کنند.
فقط بر حسب علاقه خود افراد را انتخاب نکنید، افرادی را برگزینید که شما را به چالش می‌کشند و توانایی‌های مکمل دارند که انعطاف و تعادل را به تیم شما می‌آورند.

فردی را انتخاب کنید که شما را روشن کند.
این فرد بسیار دوراندیش است، اهدافی بلند‎مدت دارد و مهارت خاصی در دیدن تصویر کلی به جای یک تکه از پازل دارد. از این طریق شما همواره کسی را دارید که به شما یادآوری می‌کند هدف اصلی چیست، مخصوصاً اگر درگیر تصمیم‌گیری‌های دشوار شوید.

فردی با قدرت تمرکزی همچون لیزر را انتخاب کنید.
شخصی را انتخاب کنید که تمرکزی بالا داشته باشد تا بتواند به شما در فهم تکه‌های پازل که تصویر کلی را می‌سازند کمک کند. این افراد کمک می‌کنند تا اهداف کوتاه مدت را به یاد بیاورید و میزان بهره‌وری شما را بالا نگه می‌دارند.

شخصی را انتخاب کنید که خلاقیت داشته باشد.
این فرد خود را محدود به ماندن در مرزهای خاص نمی‌کند. این افراد توجه شما را به سمت نوآوری جلب می‌کنند و کمک می‌کنند از هر مانعی بر سر راهتان گذر کنید. هر وقت خود را گرفتار دیدید این هم‌تیمی به شما کمک می‌کند راه خلاصی را پیدا کنید.

کسی را برگزینید که تعادل عاطفی برقرار می‌کند.
تعادل و همچنین حمایت، یعنی نیاز به حمایت عاطفی در مباحث توسعه‌ی رهبری مورد توجه کافی قرار نگرفته است. تیم شخصی شما نیاز به حضور کسی دارد که شما را متعادل و از لحاظ عاطفی خوشنود نگه دارد.

 

 

با تیم ام اس پی سافت میتوانید آشنا شوید.

مسعود شریفی هستم موسس ام اس پی سافت و مدرس زبان های دات نت در این وبلاگ از اخبار ام اس پی سافت و هم مطالب مربوط به کسب کار مینویسم.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Site Footer

Sliding Sidebar

درباره ام اس پی سافت




ام اس پی سافت در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۹ با محوریت آموزش برنامه نویسی و انتشار پروژه های برنامه نویسی شروع به کار کرد که پس از چند ماه موضوعاتی همچون آموزش های تصویری و دوره های آنلاین هم به ام اس پی سافت اضافه شد. در حال حاضر چندین نویسنده و برنامه نویس در ام اس پی سافت فعالیت می‌کنند.

اینستاگرام ام اس پی سافت

No images found!
Try some other hashtag or username